Witamy na stronie Zespołu Szkół w Dąbrowie
Szkoła z klasą 2.0

W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła brała udział w ogólnopolskim programie edukacyjnym "Szkoła z klasą 2.0". Po zrealizowaniu wszystkich działań w programie zdobyliśmy Certyfikat 2.0 a nasza szkoła otrzymała tytuł Szkoły z klasą.

2 września 2013 r. - Rozpoczynamy nowy rok szkolny

Po udanych wakacjach wypoczęci powróciliśmy do szkoły. Naukę w klasie I rozpoczęło 9 uczniów. Pierwszoklasistom życzymy wytrwałości oraz pomyślnych lat edukacji, którą rozpoczynają w tym roku. Wszystkim Nauczycielom i Uczniom życzymy sukcesów oraz spełnienia wszystkich zamierzeń i planów w nowym roku szkolnym.

Podajemy do wiadomości

Zestaw podręczników obowiązujący od 1 września 2013 r.

Ewaluacja

Raport z ewaluacji wewnętrznej przeprowadzonej w Zespole Szkół w Dąbrowie w roku szkolnym 2012/2013 przedstawia się następująco:

w obszarze I - Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły lub placówki

w obszarze IV - Zarządzanie szkołą

Wspaniałych wakacji!

Życzymy wszystkim udanych, słonecznych i bezpiecznych wakacji!

28 czerwca 2013 r. - Zakończenie roku szkolnego 2012/2013

Zakończyliśmy zajęcia w roku szkolnym 2012/2013 i rozpoczęliśmy upragnione wakacje. Wszyscy uczniowie otrzymali świadectwa, wielu z nich otrzymało nagrody i wyróżnienia. Czternastu uczniów klasy VI ukończyło i pożegnało naszą szkołę. Był to rok wytężonej pracy. Chociaż nie wszystko nam się udało, to jednak odnieśliśmy sporo sukcesów. Najwyższą średnią ocen w całej szkole 6.0 osiągnęła ucznennica klasy VI - Elżbieta Bassara.
Wszystkim uczniom, nauczycielom, pracownikom życzymy udanego wakacyjnego wypoczynku. Do zobaczenia we wrześniu!

Gratulujemy naszym sportowcom!

Osiągnięcia uczniów Szkoły Podstawowej na gminnych i powiatowych zawodach sportowych:

1.    Indywidualne zawody lekkoatletyczne Gminy Świlcza:
- Jakub Długosz- I miejsce w biegu na 60m
- Maciej Zakrzewski - II miejsce w rzucie piłką lekarską
2. Mini piłka siatkowa chłopców - I miejsce
3. Mini piłka siatkowa chłopców półfinały powiatowe - III miejsce
4. Czwórbój chłopców - II miejsce
5. Mini piłka nożna - I miejsce
6. Mini piłka nożna półfinały powiatowe - II miejsce
7. Gminny konkurs "Baw się z nami" - III miejsce.

Dyskoteka

26 czerwca 2013 r. odbyła się dyskoteka dla klas IV - VI z okazji pożegnania klasy VI.

Wizyta strażaków z OSP w Dąbrowie

20 czerwca 2013 r. gościliśmy w naszej szkole zastęp dzielnych strażaków z OSP w Dąbrowie. Strażacy pokazali nam swój wóz bojowy, sprzęt i wyposażenie, a także opowiedzieli o swojej pracy. Uczniowie mogli dowiedzieć się jak zapobiegać pożarom, zobaczyć jak dzieła sikawka lub wspiąć się na dach strażackiego wozu. Dąbrowskim strażakom życzymy jak najmniej wyjazdów do pożarów i innych zdarzeń wymagających działań ratunkowych.

XII Gminny Konkurs BRD

13 czerwca 2013 r. w naszej szkole odbył się już po raz dwunasty Gminny Konkurs Wiedzy o Bezpieczeństwie Ruchu Drogowego. Cieszył się on, jak co roku, dużym zainteresowaniem. W konkursie wzięły udział drużyny siedmiu szkół naszej Gminy. Udało się rozegrać obydwie konkurencje konkursu czyli jazdę sprawnościową po torze przeszkód oraz test teoretyczny.

Piknik Rodzinny

9 czerwca 2013 r. najmłodsi, dorośli i starsi mieszkańcy Dąbrowy spotkali się na kolejnym już, dorocznym Pikniku Rodzinnym na stadionie LKS "Dąb" w Dąbrowie. Impreza rozpoczęła się od występów artystycznych w wykonaniu naszych przedszkolaków a następnie uczniów szkoły podstawowej. Liczne atrakcje sprawiły, że wszyscy świetnie się bawili.

Wycieczka do Kolbuszowej

We wtorek 11 czerwca 2013 r. uczniowie klas I - III wyjechali na wycieczkę szkolną do Kolbuszowej. Park Etnograficzny Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej prezentuje wsie lasowiacką i rzeszowską z przełomu XIX i XX wieku. Na terenie 30 ha wśród łąk, lasów i stawów rozmieszczono około 60 obiektów architektury drewnianej, w tym zagrody chłopskie, wiatraki, młyn wodny, remizę, szkołę, karczmę wiejską. Pokazywane są w nich m.in. wystawy zabawkarstwa ludowego, tkactwa, pożarnictwa.

Wycieczka przedszkolaków

W środę 5 czerwca 2013 r. odbyła się wycieczka naszych przedszkolaków do Stadniny Koni "Janiowe Wzgórze" w Rzeszowie.

[Zobacz galerię zdjęć]

"Cała Polska czyta dzieciom"

Uczniowie szóstej klasy wraz z p. Martą Pomes włączyli się do popularnej akcji "Cała Polska czyta dzieciom" czytając przedszkolakom książeczki. Mamy nadzieję, że nasze przedszkolaki będą miały potrzebę stałego sięgania po książki i czerpania z tego wiele radości. Czytaj dziecku 20 minut dziennie. Codziennie!

[Zobacz galerię zdjęć]

III Szkolny Konkurs Muzyczny "Śpiewaj, graj i tańcz"

29 maja 2013 r. w naszej szkole odbył się III Szkolny Konkurs Muzyczny pod hasłem "Śpiewaj, graj i tancz". W konkursie wzięli udział uczniowie z klas I - VI.

Wycieczka do Rzeszowa

28 maja 2013 r. uczniowie klas III, IV, V i VI wyjechali na wycieczkę do Rzeszowa. Najpierw odbyła się lekcja muzealna oraz zwiedzanie Muzeum Historii Miasta Rzeszowa. Następnie uczniowie odwiedzili Radio Rzeszów gdzie zwiedzili całą redakcję. Potem przeszli podziemną trasą turystyczną rzeszowskich piwnic. Był również czas na spacer po Rynku i lody. Wszystkie dzieci były bardzo zadowolone z wycieczki.

XII Gminny Konkurs Wiedzy o Bezpieczeństwie Ruchu Drogowego

XII Gminny Konkurs Wiedzy o Bezpieczeństwie Ruchu Drogowego - odbędzie się w Dąbrowie 13 czerwca 2013 r. o godz. 9.00. Jak w latach poprzednich, tak i w tym roku w Zespole Szkół w Dąbrowie spotkają się drużyny piątoklasistów aby rywalizować o miano najbezpieczniejszych i najsprawniejszych rowerzystów. Wszystkie szkoły podstawowe gminy Świlcza zapraszamy do udziału w konkursie.

Dokumenty do pobrania: Regulamin Konkursu,   Karta zgłoszenia drużyny,   Zgoda i oświadczenie rodziców

Zobacz zdjęcia z poprzednich zawodów

16 maja 2013 r. - Dzień Marchewki w naszym przedszkolu

W tym dniu biletem wstępu dzieci do przedszkola była marchewka. Dzieci ubrane w pomarańczowe stroje poprzez zabawy, konkursy, piosenki, prace plastyczne i marchewkowe smakołyki (np. ciasto marchewkowe) świętowały Dzień Marchewki.

aaaa

Wycieczka do Wrocławia

W dniach 7 - 8 maja 2013 r. odbyła się wycieczka szkolna do Wrocławia. Wybraliśmy Wrocław jako cel tegorocznej wycieczki bo to piękne i ciekawe miasto. Pomimo wczesnej pory wyjazdu, nikt nie zaspał i pojechaliśmy w komplecie - 33 uczniów i 4 nauczycieli. Podróż mimo, że była długa, minęła nam szybko i o godzinie 11 byliśmy na miejscu. Razem z panią przewodnik wyruszyliśmy zwiedzać miasto.

aaaa

<< pierwsza < poprzednia 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 następna > ostatnia >>

Strona 11 z 20

Nasze FB

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 68 gości

Linki

Prezentacja o szkole

Nasza szkoła realizuje projekt edukacyjny "Lepsza szkoła"

"Z małej szkoły w wielki świat"

W 2013 roku nasza szkoła zdobyła Certyfikat 2.0 i otrzymała tytuł Szkoły z klasą

Blog uczniowski naszych szóstoklasistów

Witamy na stronie Zespołu Szkół w Dąbrowie, Powered by Joomla!